Macadamia

Försöker slappna av och ta hand om mig själv lite! :) Har blivit lite dåligt med det på sistonde. Idag har jag tvättat sedan jag vaknade fram till nu typ. Har precis applicerat färg i håret, blev denna beigeblonda till slut (se nedan). Jag hoppas den "biter" på håret. Sedan ska jag använda mina Macadamia hårprodukter för första gången, som jag hämtade i fredags. Lyxigt! Snappade upp dessa hos Linn & sedan gick jag själv in på eleven.se och läste om de - och oj vilka höjdar-recensioner produkterna fått. Så det låter ju lovande ;) Kanske slut på mitt trötta, torra hår nu då, hoppas* Finns här.
Priset är ju saftigt, men unnade mig det när lönen trillade in.
Tyckte även att flaskorna kändes väldigt små, för priset man betalar, men de kanske är dryga istället, vi får se :)

Beskrivning av Macadamia

Macadamia Natural Oil - hemligheten till friskt hår.

Under århundraden har alkemister och 'healare' över hela världen vänt sig till naturens rika resurser för dess medicinska krafter. Med oljan från makadamianöten, som återfinns längs Söderhavet, och oljan från de unikt sällsynta Argan-fröna från Marocko, har naturen försett oss med några av de mest gynnsamma faktorerna för hälsosam hud och hår.

Produkterna från Macadamia Natural Oil™ kombinerar oljorna från dessa mycket näringsrika nötter med speciella ingredienser från naturens mest närande växtpreparat för att skapa den ultimata förskönande och vårdande kuren för ditt hår. Oljan ger nytt liv till hårets naturliga väsen och skönhet och skapar ett skyddande lager som fyller och berikar med viktiga proteiner. Njut av mjukt, silkeslent och glansigt hår utan oljiga eller vaxliknande rester.

 












Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?