Nyttigare frulle

..än usual! En skål med naturell yoghurt, skivad banan och värmda blåbär & hallon! Och en kopp gotländsk sommarblandning till det, godast teet någonsin. Johans mamma hade det, som hon fått av en tjej på Gotland och jag drack det varje gång jag var där, haha! Sen så hittade jag det på Bönornas delikatesser här i stan, glad! :D

Jäkligt skönt var det att sova ut idag! Somnade nog i soffan vid halv elva igår kväll och sov till nio idag. Mina vader när jag skulle upp alltså, haha, shit vilken träningsvärk efter i torsdags! Går som en tant med ryggskott typ :'D
Tänkte jag skulle iväg till gymmet med Johan efter han slutat sin fotbollsträning. Ska köra ett redigt konditionspass, måste orka!

Dagens frukost & vår nya 3D-tv :D






Camilla

Skorna är JÄTTESNYGGA! Men jag har storlek 41 så lär ha svårt att hitta dem, jag älskar spets så jag hade nog älskat de där!

TV-bänken är snygg, funderar på att köpa en sån vit sen när jag behöver en. ;)


2012-03-26  22:07:25    http://thisiscamilla.blogg.se/



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?