Två klappar till mig själv

Parfymkitet önskade jag mig av mami, men det var slutsålt i hela stan här. Så då gav jag mig själv det i julklapp ;} Fyndade det på Nelly som hade satt ner det med 20% så det kostade 555 kr + att jag hade ett presentkort där, så då blev det mitt för 455 kr med fri frakt. Sweet deal! ;} När ord. pris är 699 :-
Sen så köpte jag en Easytone träningstopp på rea hos Ellos. Har ju deras träningskor och är grymt nöjd med de. Världens skönaste skor typ. Toppen är i alla fall utrustad med starka tejpningar för ökad muskelaktivitet samt att den ska ge bättre hållning! Vet ej om det fungerar, men det ska sitta åt när man tränar enligt mig. Inget ska hänga och dallra, det förstör ;D



Rebecca Rehn

Gud vad härlig tröjan såg ut!


2012-01-08  01:48:18    http://rebeccaarehn.se



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?