iPhone 4s

En uppgradering! Så skönt att slippa kisa (eller zooma in) när man ska läsa något {mycket bättre grafik!!}. Sen så är den ju vit! Kärlek på bara det. Lekte lite med kameran nyss, 8 mpx (!). Har inte bildat mig mycket till uppfattning än, måste prova lite mer. I olika ljus och så. Det fina fodralet fick jag av sötaste Amanda i julklapp förra året. Som hon själv hade virkat. Like it a lot!

Nu ska jag göra lite nytta här. Ska cykla till affären och köpa grejer till kvällens middag. Tänkte göra gulaschsoppa och filmjölkslimpa. Riktigt sugen på det. Sen så måste jag köpa ett gäng frimärken också, har lite paket att posta :}

 


carolina - med Lo:s syskon i magen.

Lät som en god middag, soppa är ju så gott :-) Snygg iPhone, jag kör på med min gamla Samsung ;-)


2011-11-10  12:42:26    http://acarolinas.blogg.se/
Martina - Ellas mamma

Har också blivit med iPhone 4 S, super nöjd och även jag har vit.. Mannen som ordnade en lite surprise!:)


2011-11-15  20:42:39    http://maella.blogg.se/



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?