Julstjärna

Så var det måndag igen. Är ensam hemma ända till torsdag, bu. Ogillar verkligen att vara ensam! Men det kan vara riktigt skönt också. Tur att det är något bra på tv ikväll i alla fall, Ensam mamma söker-finalen! Woho. Jag vet nog vilka de väljer vid det här laget ;D

Nej nu ska jag slå mami en pling. Sen ska jag dra på mig min nya mössa och cykla till affären. Vad ska man äta ikväll då? Pasta carbonara lutar det åt.. Blir nog det! :D

Köpte denna finfina lampa inne på Clas Ohlson idag! Det är en två-i-en lampa, eller vad man ska säga, man fick med en extra lampskärm, så man kan ha stjärna under julen och den "vanliga" annars. Priset? 99 kr/st. Asbra! Finns med vit fot också.. Förresten, har de slutat sälja papperstejp? Inte ens Clas hade det..







Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?