Party

Hela helgen har varit ett enda party! Haha. Nej, inte direkt. Men igår fyllde min fina vän Ida 20 år. Blev en väldigt lyckad kväll/natt med gemensamma & hennes vänner. Spelade bl.a. våghals & ingen bangade på konkan ;D Sedan tog gänget största taxin från Isaksdal & ner till dansgolvet på Mike's! Grymt kul! När vi kom dit så stötte jag på Sofia & Tina, så blev en massa snack där då vi inte ses så ofta! När baby kom och hämtade hade jag ett leende på läpparna & tänkte att livet är allt bra härligt.

Har mått helt okej idag ändå. Vaknade av lite illamående men lyckades somna om! Sen bar vi oss iväg på jakt efter kebabrulle, eftersom jag var dum och så osugen på en när vi gick hem igår. Kändes dumt när jag kom hem förstås! Blev sådär vrålis. Dagen har spenderats i soffan med mitt 'a, vi har spelat nya Harry! Haha. Älskar det! Fick det i namnsdagspresent i fredags av huney. Så gulligt!

Nu ska vi börja se Glee, säsong tre, we have some catching up to do!




Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?