I drink to that

... kom hem från affären med sallad! Insåg att det är nog bra att äta något innan halv fem :} Tråkigt nog är den inte lika god som den jag åt ihjäl mig på i somras, när jag jobbade i Oxelösund. Haha ;} Salladen i förbutiken på kvantum där är bäst! Fräsch och tusen gånger godare än den som finns här :/ Men gott iaf!
Här ser ni några testfoton med kameran. Ta i beräkning att jag inte lagt ner någon tid på bilderna. Såå, de knäpptes i stort sätt bara. Var för sugen på salladen för det! ;}
I alla fall, idag är ingen vanlig dag, för idag har jag och Johan varit tillsammans i 2½ år. Mys! Är så lycklig med honom. Kommer på mig själv ibland med att sitta och titta på honom och bli alldeles tårögd av lycka! Underbart att ha den känslan.
Nej nu har jag en hel del att stå i innan mannen i huset kommer hem! ;} Diska, baka bröd, laga mat, posta paket osv. Vadå hemmafru? ;D

{Har fått Rihannas låt Cheers på huvudet, därav rubriken}

När jag handlar själv får jag köpa te! Haha :} Totalt bannlyst när vi handlar tillsammans, då det inte går åt så mycket här hemma. Men, nu är det ju faktiskt högsäsong för det!
;}





Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?