Macao

I helgen var jag och Johan upp till Heron.. och Ikea :} Inhandlade ett nytt lager med ljus, en assöt tomtebricka till att ha julfikat på, så mini och söt! nya vinglas, eftersom hälften av de gamla gått sönder i disken. Och en praktiskt klädställning & självklart vita galgar till den! Nöjd chey ;D

Vi såg Contagion på bion. Handlade om en ny superinfluensa som slog ut miljoner av liv. Otäckt men intressant och spännande!

Nu tänkte jag fixa naglarna lite, behöver fräschas till! Köpte ett nytt rött nagellack på stan idag, Mavalas Macao. Snyggaste röda lacket jag använt. Har haft det förut men själva flaskan gick sönder när jag skulle skruva upp penseln en gång :'D Så idag fick jag äntligen tummen ur och köpte mig ett nytt. Kände att det var på tiden! Favvolacket nr 1. Så snyggt med röda naglar!!
















Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?