Vinterjacka

Nyss hemkommen från gymmet med bästa vännen, skönt att ses igen ♥

TwiDay igår var riktigt bra :} Kändes som att man glömt så mycket av filmerna, eller man kom ju ihåg det när man såg det igen, men det blev lite som att se de för första gången igen. Blev faktiskt aldrig rastlös så det var skönt! Sen vid 24 så var det ju dags för premiären, då var man exalterad! ;} Filmen var bra, som vanligt är det något där som gör att man sitter fängslad :} Men att den har 11-årsgräns kan ju diskuteras.. Riktigt starka och obehagliga scener på sina ställen, som inte jag skulle vilja visa en 11-åring!

Imorgon blir det kika efter en skön vinterjacka. Blir antingen en ny eller lämna in den gamla till kemtvätten.. luktar skunk! Haha. Vill ha antingen en mörkgrön, röd eller vit, det ska vara päls på luvan och så måste den kunna gå att dra in i midjan med någon typ av resår. Kommer inte köpa någon som jag är halvnöjd med utan den ska helst kunna användas två-tre vintrar som min gamla gjort :}

Nu tänkte jag mysa ner mig i soffan, ska tända en massa ljus & ladda gårdagens Desperate Housewives. Missade ju det!! Verkar grymt spännande. Can't wait ;}



Woolrich's parkas ser ju helt gosiga ut, synd bara att de är så fruktansvärt dyra!







p h o t o g r a p h y b y siri

åh skulle också vilja ha en ny vinterjacka .. :) den på bilden var jättefiiin!

och tack söta du, glad jag blir :D


2011-11-16  22:07:43    http://shal.blogg.se/



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?