Cover all mix

Var på stan tidigare & letade present till lilla Melker (kusinbarn). Ska dit och hälsa på någon dag snart :} Blev en supersöt Mumin-pyjamas. Passade även på att köpa en ny Cover all mix. Mest den för att täcka under ögonen jag använder, men kunde inte motstå burken heller ;} Räcker en evighet ändå. Men dyr är den med sina 265 kronor.
Köpte en smarrig sallad innan jag åkte hem också, på Caffe latte. Älskar deras service, han var snäll och gav drickan gratis :} Men så sprang jag väl en hel del där också när jag jobbade på väster ;}
Ikväll blir det kanske bio, Tintin i 3D. Om huney hinner plugga klart allt han ska :} Hoppas. Annars kan det bli en mysig fredagsbio istället.

Just det, i bakgrunden ser ni den hemliga presenten, som Johan fick när han fyllde. Var något han verkligen ville ha, nämligen ett Playstation 3! Fick välja till ett spel och när jag köpte den, så Fifa 12 blev det såklart. Det slog jag in och tog med till Gran Canaria, så fick han Playstationet när vi kom hem :} Så här hemma slåss vi om Wii't respektive Playstationet. Eller snarare tvn då ;} Nej, skämt åsido. Har börjat spela lite Super Mario bros igen, för att träna, är riktigt kul att spela själv för då hinner jag ta grejerna och åstadkomma själv ;}






Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?