Wishes

..& jag som inte trodde jag önskade mig något i år ;) Nej, jag skulle faktiskt kunna tänka mig att köra en jul utan klapparna! Men om jag får välja så är det roligare att ge, gillar känslan om det är något uppskattat man köpt! Men det är klart att det inte skulle vara dumt om jag hittade något av detta under granen ;D

Kissy jeansleggings av märket Dr Denim samt skor Nelly.com
Favoritleggingsen - ser ut som vanliga jeans och sitter sjuukt snyggt & slimmat.

Clean "juledition" begränsad upplaga, säljs på bl.a. Kicks & Åhléns

Sex and the city-box & Sodastream Cdon.com
Var helt beroende av bubbelvatten förut, drack jämt det på jobbet! Så gott! Den röda är superfin!

I love...vanilla & icecream & Victoria's secrets strawberries & champagne Beautyzone.se
Bodylotionen är riktigt billiga! 69 kr resp. 149 kr. & jag som inte ens trodde man kunde hitta Victoria Secret i Sverige! Finns i flera olika lukter.

Ogillas att det blir suddigt! blö. Förstör!

wishes











Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?