Yankee

Har haft en sådan mysdag med Johanna idag. Började med en fika/frukost på stan, gick på stan lite, hittade första julklappen!! Äntligen, jag har börjat få lite småpanik. Är alltid ute i god tid vad det gäller allt. Å andra sidan så vet jag inte när jag började handla förra året, men det känns som tidigare! Vet man bara vad man ska köpa så går det ju fort, men det är väl där problemet ligger ;) Vill inte bara köpa något för köpas skull heller, utan det ska betyda något och komma till användning ;) Fast så brukar jag alltid resonera! (Det är väl därför det blir så svårt också)
Fick även med mig lite saker själv, en snygg glittrig tröja bl.a.
Efter stan & en snabbvisit för Johanna på skolan, så bar det iväg på lägenhetsvisning! Kul kul.

Godaste jag någonsin luktat på tror jag! Hittade ett stort parti av olika Yankee ljus inne på Confetti här i Nyköping! :} Köpte det här pytte för 30 spänn. Riktigt dyra ljus, sånt man får önska sig ;D Blev sugen på ett Clean cotton att ha i sovrummet eller badrummet också! Luktar riktigt gott & fräscht!










Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?