Soon off..

..till varma sköna Gran Canaria! Det ska bli helt fantastiskt. Har varit jättenervös hela dagen dock. Upptäckte att mitt pass går ut om fem månader (ibland ska passet vara giltigt 6 mån efter hemkomst i fall det skulle hända något så man blir kvar där) men det är förhoppningsvis lugnt då det tillhör Schengenområdet. (Hoppas jag nu!) Har läst lite olika överallt. Dock inte därför jag varit nervös. Nä usch. Jag gillar inte flygplatser, incheckning & väntan. Haha :> Det ända som är kul är starten, när man ska iväg alltså, såå häftigt. Älskart :>

Har varit på stan & köpt födelsedagspresent till J också, som fyller år under resan! I sista stund, men jag visste vad jag skulle ha :) Eller ja, bestämde det häromdagen faktiskt ;} Något han vill ha i alla fall. & eftersom det är stort & tungt (!) att släpa så tar jag bara med en teaser som han får den 11:e. Så får han det stora när han kommer hem :D Nu blev ni nyfikna va? ;}

Nu ska vi snart beställa pizza, sen äre Desperate Housewives klockan 21! Klockan 02 i natt åker vi mot Arlanda! Hoppas, hoppas jag kan sova på planet så resan går fort!!




Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?