Boots

..& så var det fredag igen! Johanna har just åkt hem, hon lurade på mig att se Orphan :} Den var inte så läskig, men spännande och riktigt bra var den! Och psykologisk, älskar det! Kanske blir fler thriller/skräck för min del nu? ;} Haha just det, värsta söta grejen förut! Vi sitter och kollar på film, så plingar det på dörren, Johan går och öppnar och där står det en liten kille, kanske sju år och säger bus eller godis. Så har vi inget vidare till godis hemma så Johan bara "vet du vad, jag ska åka och köpa godis, kommer ni tillbaka lite senare?". Haha. Så gulligt.

Tidigare i veckan så var jag i Norrköping en sväng. Träffade Sofie och gick på stan lite och hämtade ut Rihanna-biljetterna. Tog Ticnet-ombud som leveranssätt och var helt hundra på att jag hade gjort det förra gången också och då hämtade jag ut de här i stan. Men fick inte ut de här, så fick hämta de där i stället. Wierd! Aja, har biljetterna nu, så det är skönt!


Har velat ha sådana här skor länge nu, de ser så nonchalant/rockiga/jag-har-inte-brytt-mig-om-vad-jag-tagit-på-mig-snygga ut! Blev två par då jag inte kunde bestämma mig för vilka jag skulle ha ;} Men de nedersta fick jag för typ 150 pix, älskar Skopunktens "andra varan för halva priset" :}






Jess

Du gjorde rätt i att ta båda skorna! Supersnygga :)


2011-11-01  16:01:12    http://fashionjungle.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Snygga skor!


2011-11-03  07:15:08    http://hannafialotta.blogg.se/



Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?