Life is measured in the moments we remember

Den här veckan har varit så himla bra. Jag riktigt njuter. & inte tal om helgen som var, så härligt spontan och bästa på länge. Jag & Johanna tog bilen upp till Kungens kurva för vi var så shoppingsugna och jag dealade med Johan om att köpa tv-bänken jag spanat på ett tag. Jag har ju velat ha en vit, för jag vill ha allt vitt här hemma, haha :} Men jag har nog börjat ändra mig. Blev modellen jag ville ha fast i svart och den är fan sjukt snygg den med. Känns som hela vardagsrummet blev som nytt, har även gjort om i fönster och lite dekoration. Så nu älskar jag helheten! Fattar inte riktigt hur det kunde bli så snyggt på en dag ;p Ska ta bilder när jag får lust och tid! Vi satt som tryckta mot rutan när vi åkte hem {okej lite överdrivet} med Saaben fullpackad, haha. Så många långa och tunga kartonger ;D Vilket resulterade i att vi satt lagom bra när vi körde ut ;) Riktigt rolig & mysig dag i alla fall, med en trevlig utgång på kvällen! Också den spontan.

 

Sen så skulle vi skynda förbi in på Mediamarkt för att kolla efter lite serier och jag skulle kolla efter Björn Axéns Straight &Curl Nano pro. Har varit så sugen på den sedan jag såg att Linn använder den. Blir sjukt fint & den verkar riktigt smidig! I alla fall, hittade den där men tyvärr fanns inga kartonger kvar, så jag antar att den var slut /: Beställde den istället på nätet. Har riktigt många tänger, mest lock, men det märks att de också blir sämre med tiden. Har haft min GaMa i ett år nu? Och tycker den börjar tappa effekten med det skonsamma mot håret. Fast det kan ju vara inbillning också. Fick visserligen med extra plattor, så ska nog byta ut de snart. Den används så gott som dagligen.
Nu blir the Big Bang theory innan sovdags, snart är det helg igen! Jippie :>







Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?