If you wait for the perfect conditions, you'll never get anything done

Tränat i min nya Easytone-topp! Så jäkla skön. Sitter åt bra så inget dallrar och reglerar värmen bäst! Inga svettattacker som gör att man stannar och man blir heller inte kall! Så helt perfekt.
Hoppas att de kommer släppa en ny kollektion, för jag vill ha mer av dessa bekväma kläder!

Hittade en helt grym inspo-sida på tumblr! Det bara kryllar i mig och jag vill bara träna, träna, träna. Skönt när motivationen är på topp! Och jag hoppas den är här för att stanna. Var ute och sprang tidigare med babe. Kändes att jag varit en soffpotatis den senaste tiden kan jag säga! ;) Det ska det blir ändring på. Fr.o.m imorgon kommer jag lägga om min kost, mindre kolhydrater och så kommer jag börja gå hem från jobbet. Sen träna när jag kommer hem, variera träningen mycket, dels för att inte tröttna och dels för att inte kroppen ska vänja sig. Är så pepp på att se och känna resultat! För man mår SÅ mycket bättre av regelbunden träning. Din kropp kommer tacka dig! Tror även det kommer kännas skönare, för jag har känt mig ganska stressad/orolig under en tid, så jag hoppas det kommer ge lite terapi! ;)

Alla bilder kommer från den här sidan {LÄNK} utom den första, som är min egen!









Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?