Yesstyle

Borde egentligen sova nu! Eller borde och borde.. sa till mig själv att jag skulle göra det, så skönt att sova många timmar innan jobb! Har dessutom lite sovmorgon imorgon plus att jag sover hos mamma. 8.30 till strax efter 13 jobbar vi imorgon, slipper låånga torsdagen, tack dag innan röd dag! Känns sådär extra bra, faktiskt. Ska hem och fixa inför lördag. Kommer bli mysigt. Födelsedagsfirande i efterskott! :D

Klickade in mig på Yesstyle när jag kom hem, oj vad jag hittade en massa gobitar! Shoppingsug oh ja, men nej. Finns både billiga plagg men också i den högre prisklassen. Huvudvalutan är dollar, som är omvandlade till svenska kronor när man går in och kollar. Jag har alltid sluppit tull förutom en gång (tror man betalar 10% av köpesumman isf). Jackan här nere kostar ynka 211 kronor och den stickade med fina silvertrådar nere i högra hörnet 116 kr. Kap! Kvalitén tycker jag är bättre än h&m's. Leverans ända fram till dörren/dit man vill med DHL också. Från att det har lämnat Hongkong brukar det ta två (!) vardagar innan du har ditt paket.





Måste hitta något leoprintat! Craving. Fanns en snygg på Ginas rea, som självklart var slut när jag var där.





Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?