Make up don't break up

Knäppte just upp en iskall cola och värmde några lussebullar. Tycker jag varit värd det efter dagens tvätt- & städpass ;)

Igår så var jag en sväng till Norrköping, Sofie fyllde år, så det blev stan en svängom och sedan tårta. Gott! Fick med mig lite behövligheter från Kicks. Varför har vi inte det i Nyköping för? Kommer aldrig något nytt.. Tycker de har så mycket bra & roligt! Fick även med mig tre fina plagg, bl.a. en svart cape från Åhléns som jag varit på jakt efter ett tag! Den är så mjuk :)

Mina parfymer kom idag! Wie. Luktar så gott. Blir perfekt efter vårens träningspass. Har inte bestämt mig än om jag ska köpa ett tremånaders eller ett halvårskort. Blir nog ett halvårs.. Tanken med ett tre-månaders var att jag skulle träna riktigt intensivt och sedan bibehålla önskat resultat efteråt genom att löpa istället för att gå på gym.. Köper jag för en kortare tid så finns inte chansen att jag slappar till heller ;) Well well, we'll see.. tänkte vänta till efter nyår.

Lite nödvändigheter! ;D Använder bara mineralsmink nowadays, så igår unnade jag mig en ny större kabuki-borste samt rengöring. Satan vad jag är dålig på det! Men det blir det ändring på nu. Lite handkräm samt två nya torrschampoon jag aldrig testat förut fick också följa med.





Namn:

Din mail:

Hemsida/blogg:

Kommentera här:

Spara uppgifter?